4021291402 |
Aplicació de la Perspectiva Educativa dels Projectes de Treball al centre |
2021-2022 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
17/10/2021 - 12/7/2022 (20 hores) de h a h |
|
ESC Joan Torredemer Canela |
|
c. Sant ignasi, 20 (Matadepera)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental II
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
El curs 2019_20 la comissió metodològica vinculada amb els projectes d’escola, detecta diferents necessitats d’acompanyament. Aquestes es van començar a dibuixar i compartir amb el claustre el curs anterior, i el curs 2020-21 van prendre forma com a objectiu estratègic en el pla anual. Dinamitzant un assessorament intern dissenyat per fer una diagnosi aprofundida i una línia metodològica de centre en relació amb la PEPT.
L’objectiu de l’assessorament intern pel curs 2021-22 és poder consolidar les pràctiques d’aula, la post en marxa de la documentació dissenyada el curs actual i l’acompanyament a partir de la reflexió pedagògica. Aconseguint uns reculls i dinàmiques d’escola consensuades i consolidades d’acord amb les diferències pertinents a cada cicle educatiu.
|
| |
Objectius |
• Revisar els aspectes acordats a centre, en relació amb diferents eixos claus de la PEPT:
-Conversa com a motor d’aprenentatge i alhora inici de la recerca.
-Documentació i recull de les inquietuds a les aules.
-Programació de les inquietuds al centre.
-Visualització dels recorreguts amb les famílies.
• Estructurar la informació que es fa arribar a les famílies, per:
-Donar a conèixer els fronts de recerca oberts a les aules.
-Dinamitzar el lligam de les inquietuds amb els mínims indispensables del nivell.
-Compartir els recorreguts a tall de recull amb els folders boto.
-Circular d’inquietuds bitrimestrals.
Posar en funcionament el model de programació ABP propi.
Contextualitzar els mapes de continguts i habilitats indispensables a tots els nivells de primària.
|
| |
Continguts |
• Revisar els aspectes acordats a centre, en relació amb diferents eixos claus de la PEPT:
-Conversa com a motor d’aprenentatge i alhora inici de la recerca.
-Documentació i recull de les inquietuds a les aules.
-Programació de les inquietuds al centre.
-Visualització dels recorreguts amb les famílies.
• Estructurar la informació que es fa arribar a les famílies, per:
-Donar a conèixer els fronts de recerca oberts a les aules.
-Dinamitzar el lligam de les inquietuds amb els mínims indispensables del nivell.
-Compartir els recorreguts a tall de recull amb els folders boto.
-Circular d’inquietuds bitrimestrals.
Posar en funcionament el model de programació ABP propi.
Contextualitzar els mapes de continguts i habilitats indispensables a tots els nivells de primària.
|
| |
Formador/a |
Sandra Prat
|
| |
Avaluació |
. Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació del desenvolupament de l'activitat formativa
. Aprofitament i transferència a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
. Participació en un mínim del 80% de les sessions de la formació
. Valoració positiva de les tasques d'aula recollides.
|
| |
E-mail |
crp-terrassa@xtec.cat
|
| |
|
|