Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
4021291402   Aplicació de la Perspectiva Educativa dels Projectes de Treball al centre
2021-2022   Taller a centre. Educació Infantil-Primària
  
   17/10/2021 - 12/7/2022 (20 hores) de h a h
   ESC Joan Torredemer Canela
   c. Sant ignasi, 20 (Matadepera) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Vallès Occidental II
  
  
  
Inscripció   13/09/2021 - 26/09/2021 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   El curs 2019_20 la comissió metodològica vinculada amb els projectes d’escola, detecta diferents necessitats d’acompanyament. Aquestes es van començar a dibuixar i compartir amb el claustre el curs anterior, i el curs 2020-21 van prendre forma com a objectiu estratègic en el pla anual. Dinamitzant un assessorament intern dissenyat per fer una diagnosi aprofundida i una línia metodològica de centre en relació amb la PEPT.

L’objectiu de l’assessorament intern pel curs 2021-22 és poder consolidar les pràctiques d’aula, la post en marxa de la documentació dissenyada el curs actual i l’acompanyament a partir de la reflexió pedagògica. Aconseguint uns reculls i dinàmiques d’escola consensuades i consolidades d’acord amb les diferències pertinents a cada cicle educatiu.
  
Objectius   • Revisar els aspectes acordats a centre, en relació amb diferents eixos claus de la PEPT:

-Conversa com a motor d’aprenentatge i alhora inici de la recerca.
-Documentació i recull de les inquietuds a les aules.
-Programació de les inquietuds al centre.
-Visualització dels recorreguts amb les famílies.

• Estructurar la informació que es fa arribar a les famílies, per:

-Donar a conèixer els fronts de recerca oberts a les aules.
-Dinamitzar el lligam de les inquietuds amb els mínims indispensables del nivell.
-Compartir els recorreguts a tall de recull amb els folders boto.
-Circular d’inquietuds bitrimestrals.

Posar en funcionament el model de programació ABP propi.

Contextualitzar els mapes de continguts i habilitats indispensables a tots els nivells de primària.
  
Continguts   • Revisar els aspectes acordats a centre, en relació amb diferents eixos claus de la PEPT:

-Conversa com a motor d’aprenentatge i alhora inici de la recerca.
-Documentació i recull de les inquietuds a les aules.
-Programació de les inquietuds al centre.
-Visualització dels recorreguts amb les famílies.

• Estructurar la informació que es fa arribar a les famílies, per:

-Donar a conèixer els fronts de recerca oberts a les aules.
-Dinamitzar el lligam de les inquietuds amb els mínims indispensables del nivell.
-Compartir els recorreguts a tall de recull amb els folders boto.
-Circular d’inquietuds bitrimestrals.

Posar en funcionament el model de programació ABP propi.

Contextualitzar els mapes de continguts i habilitats indispensables a tots els nivells de primària.
  
Formador/a   Sandra Prat
  
Avaluació   . Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació del desenvolupament de l'activitat formativa
. Aprofitament i transferència a la pràctica docent.
  
Requisits de  certificació   . Participació en un mínim del 80% de les sessions de la formació
. Valoració positiva de les tasques d'aula recollides.
  
E-mail   crp-terrassa@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent